INFORMACJA

Od 4 maja wznawiamy świadczenie usług zdrowotnych z zakresu rehabilitacji leczniczej. Zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju w konsultacji z GIS i Ministerstwem Zdrowia przyjmowanie Pacjentów w trakcie epidemii COVID-19 odbywać się będzie z zachowaniem zasad bezpieczeństwa sanitarnego (obowiązkowo: maseczki, rękawiczki jednorazowe, dezynfekcja rąk przy wejściu do Gabinetu).

Zaległe skierowania od 16.03.2020 r będą stopniowo realizowane. O terminie wykonania zabiegów będziemy Państwa informować telefonicznie.

Rejestracja nowych Pacjentów odbywać się będzie najpierw telefonicznie, podczas rozmowy Fizjoterapeuta przeprowadzi wstępną ankietę kwalifikacyjną i potwierdzi możliwość osobistego dostarczenia skierowania do Gabinetu.

Wszystkie obostrzenia wprowadzane są dla Państwa oraz naszego bezpieczeństwa w związku z tym prosimy o zastosowanie się do powyższych zaleceń.

Więcej informacji pod numerem telefonu:
41 350 10 85 – Prywatny Gabinet Fizjoterapii Solec-Zdrój
41 353 24 00 – Prywatny Gabinet Fizjoterapii Gnojno

Masaż wibracyjny

Masaż wibracyjny - znany od tysiącleci jako naturalna metoda lecznicza ma pozytywny wpływ na wiele różnych schorzeń i problemów z układem kostno-stawowym i mięśniowym. Masaż Wibracyjny - jest zabiegiem, który poprzez masowanie zmniejsza napięcie mięśni przykręgosłupowych, działa przeciwbólowo. Stosowany w zmianach zwyrodnieniowych kręgosłupa, dyskopatiach oraz stanach chorobowych przebiegających ze zwiększonym napięciem mięśniowym. Głównym celem masażu wibracyjnego jest wzmocnienie mięśni leżących powierzchownie przez co masaż ten nie narusza struktury mięśni ani tkanek a także kości dlatego jest bezpieczny dla każdego z nas a nawet u osób z osteoporoza lub po operacjach kręgosłupa (3-6 tygodni po operacji).

Masaż wibracyjny

Głównym celem jest wzmacnianie mięśni leżących przykręgosłupowo które są odpowiedzialne za utrzymanie dysków i odpowiedniej postawy ciała. Silne mięśnie kręgosłupa powodują zapobieganie wielu schorzeń oraz bólu kręgosłupa. Przy napiętych mięśniach wibracja powoduje ich rozluźnienie co wiąże się ze zmniejszonym napięciem i zapobieganiu dalszemu rozwojowi choroby bądź schorzenia. Wibracje przenoszone są do naszego ciała powodując uaktywnienie nieomal wszystkich systemów naszego organizmu. Drgania przenoszą się na mięśnie i ścięgna. Pobudzają one włókna mięśniowe do silnego skurczu, co wiążę się z ich wzmacnianiem Masaż wibracyjny nie obciąża dodatkowo stawów, przez co nie są one narażone na szkodliwe przeciążenia i urazy.