INFORMACJA

Od 4 maja wznawiamy świadczenie usług zdrowotnych z zakresu rehabilitacji leczniczej. Zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju w konsultacji z GIS i Ministerstwem Zdrowia przyjmowanie Pacjentów w trakcie epidemii COVID-19 odbywać się będzie z zachowaniem zasad bezpieczeństwa sanitarnego (obowiązkowo: maseczki, rękawiczki jednorazowe, dezynfekcja rąk przy wejściu do Gabinetu).

Zaległe skierowania od 16.03.2020 r będą stopniowo realizowane. O terminie wykonania zabiegów będziemy Państwa informować telefonicznie.

Rejestracja nowych Pacjentów odbywać się będzie najpierw telefonicznie, podczas rozmowy Fizjoterapeuta przeprowadzi wstępną ankietę kwalifikacyjną i potwierdzi możliwość osobistego dostarczenia skierowania do Gabinetu.

Wszystkie obostrzenia wprowadzane są dla Państwa oraz naszego bezpieczeństwa w związku z tym prosimy o zastosowanie się do powyższych zaleceń.

Więcej informacji pod numerem telefonu:
41 350 10 85 – Prywatny Gabinet Fizjoterapii Solec-Zdrój
41 353 24 00 – Prywatny Gabinet Fizjoterapii Gnojno

Prądy diadynamiczne

1. Opis zabiegu

Prądy diadynamiczne ( prądy Bernarda ) są to prądy małej częstotliwości ( 50 i 100 Hz ), powstałe w wyniku nałożenia na prąd stały impulsów prądu zmiennego. Poprzez odpowiednie kombinacje dwóch podstawowych częstotliwości oraz modulację amplitudy i częstotliwości powstaje 6 rodzajów prądów ( MF, DF, CP, LP, RS, MM ), które różnią się kształtem, szerokością wysokością impulsów, oraz długością przerwy między impulsami . Działanie przeciwbólowe prądów DD związane jest zarówno z uwalnianiem endorfin jak i ze zwiększeniem miejscowego ukrwienia, co pozwala na wypłukiwanie związków chemicznych pobudzających receptory bólu.

2. Efekt terapeutyczny

1. działanie przeciwbólowe,
  2. działanie przekrwienne,
  3. działanie przeciwzapalne,
  4. działanie przeciwobrzękowe,
  5. zmniejszenie napięcia mięśniowego.

3. Wskazania

1. choroba zwyrodnieniowa stawów kręgosłupa, stawów obwodowych,
  2. nerwobóle,
  3. zapalenia okołostawowe,
  4. stany po urazach narządu ruchu.

4. Przeciwwskazania

1. ropne stany zapalne skóry,